håper ikke dette er det ferdig e produktet? så alvorlig kasta inn ut....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hilmar`s prosjektbil
Collapse
X
-
Nå nei, den kassn skal brennes når jeg får ny kassene, vet at oppsette ser veldig jalla ut, men det spiller veldig bra, grunnen til den kassen er at jeg hadde ikke noe annen kasse til denne subben så jeg fikk denne kassen av en kamerat mot en six pack ølJBL GTI 145,8db
Comment
-
Vil tro han mener kabel kaoset.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Det er bare midlertidig satt opp for å få lyd, vil ikke begynne å kappe i no kabel før alt skal inn.
Idag har jeg fått en glad nyhet og gjort en litt dårlig ting med bilen.
Glade nyheten er at han som tegnet kassen min tror jeg klarer 145db med 2 gti 15, noe som har vært målet mitt
Dårlige tingen er atj eg klarte å kjøre inni rekkverket nedenfor der jeg bor, men heldigvis så var det bare frontlykta å fangeren som fikk det;(JBL GTI 145,8db
Comment
-
Har da fått kjøpt meg en kasse som passer 15" erne mine nesten perfekt, så holder på å gjør klart anlegget til db drag de 2 kommende lørdagene. Får dessverre ikke til å ta bilder for at foreldrene mine tok med kameraet til syden;(JBL GTI 145,8db
Comment
-
Blir vel greit dette... Mye lyd fra de GZ 8" iallfall...
Men å tro så eksakt som 145 db, er meget optimistisk.. kommer an på hvor effektiv kassen din er, strøm, bildesign, å ikke minst hva som spiller 145 db, musikk? 70 hz burp?
Men blir morsomt å høre hva du scorer med ett gammelt, godt oldscool anlegg =)
Ødelegger nesten intrykket den kondensatoren ...
Mvh Even S. JensenMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Ble ikke til at jeg handlet gz ene, angrer som en gris på at jeg ikke kjøpte de, har satt meg mål ca 145db.
Kassen kjøpte jeg av en på vinjeøra som scoret 148db me 4 gti 1500, subbene skal ha 3-4l til tror jeg, kassen ble laget litt liten men har snudd subbene slik at magnetene står utom så håper det ikke utgjør så mye forskjell. Bilen er en 91mod corolla xli EE90, har ikke anels hvordan det er å bygge anlegg i den, eneste som kunne ha gjort er lyddemping.
Av strøm så har jeg 1 exide maxxima batteri og sønnak powerline sa1000, skal på brs å hente ett til om torsdagen eller fredagen. Ellers skal jeg prøve å oppgradere the big three, for har veldig mye spenningsfall.
Blir å prøve på frekvens ja å score mest mulig
Men som sagt er første gangen jeg bygger så prøver å samler opp ideer med tiden å prøver det ut;-)JBL GTI 145,8db
Comment
-
Har da montert 1f rf kondensator til og voltmeter og blir å svinge kjapt innom brs å montere ett batteri til imorgen før turen går til surnadaln på spl konkurranse.
Har også fått 6x9 kasser og 2 nye signalkabler som skal skiftes ut iløpet av kort tid framover.
Skal prøve å få tatt noen bilderJBL GTI 145,8db
Comment
-
Resultatet på gårdagens dbdrag ble 145,8db på 30hz.
Endte med finale i klassen min å der var vi 3stk der vi konkurrerte mot Jonny Ulvund.
Resultatet ble
1.plass Jonny Ulvund 145,1db
2.plass Hilmar Hop Engdal 145,0db
3.plass Kristian Martinsen 143,5db
Kjørte subbene mine ganske hardt mot Ulvund såpass at det luktet brent spole lang tid etterpåJBL GTI 145,8db
Comment
Comment